12 april!

Har vart en grym helg. Vilket det brukar vara när jag är i Halmstad! :) Lördagen var tänkt till att fira Carro som fyllde 25 år! Vilket vi också gjorde. Men tillkom massa mer och fira också! Att vi gick upp i div. 2 och att vårt kära Djurgården spelar final! Saker som såklart är mer än värt att fira om man heter Malin Sandin.

Blev sjukt inspirerad av Hanna från i lördags, då hon tog världens ryck i lägenheten! Dammsög och torkade golv och lite sånt! Så gjorde ett likadant ryck själv idag! Är man helt ledig så är man. Började vid halv 11 och var klar vid strax innan 14! Och då ska tilläggas att jag verkligen har vårstädat! Dammsugit fyra gånger och torkat golvet tre! Använt svinto i hela "köksdelen" och storstädat på toaletten, sen har jag bäddat rent i sängen och dammat av tvn, Xbox och DVD. Känner verkligen vad duktig jag har vart. Valde också att plocka bort mattan från golvet. Kändes som om det blev större golvyta utan den. Så ska ha det så en stund så får vi se sen!
i eftermiddag nu så blev det en härlig vårpromenad på berget med Carola och Hanna, blev även mjukglass i stan efter detta. Bilder ligger ute på facebook för er nyfikna! :)



En bra dag efter en grym helg!
Livet är allt bra underbart! Tar vara på varje sekund jag lever och mår bra! Just nu så mår jag faktiskt bra! Och jag gillar det!

Take care!

Så är det, och jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback