15 april!

När jag började skriva det här inlägget var alla mina klockor 22.22 samtidigt. Skumt! Vet inte om det betyder nåt eller om jag bara fick en bra känsla! ;)

Kan väl inte påstå att det har hänt sådär överdrivet mycket värt att uppdatera om. Kände mest att jag behövde uppdatera lite. Kan väl för skoj skull säga att Djurgården vann final 1! Och leder nu alltså med 1-0 vilket jag gillar starkt!
Kan också nämna att nästa vecka ska jag på intervju på daglig verksamhet. Händer mycket när man minst anar. Och idag ansökte jag till lastbilsförarutbildningen! Var också på informationsmöte imorse!

Som sagt, det händer inte sådär jättemycket, mer än att jag mår fruktansvärt bra både fysiskt och psykiskt! Något jag känner att jag är värd! Solens energi gör sjukt mycket, och mycket annat också! ;)

Var och kollade på DM-finalen för herrjuniorerna i arenan tidigare ikväll! Kvällens kommentar lyder: "Där går hon/han och ser snygg ut!" Skrattet ekar fortfarande i väggarna på arenan! Ibland kan man verkligen skratta så man får ont i magen!

Imorn är det fredag! Hanna och Jecka åker till Allingsås och dömer, så vi får väl se vad helger har att erbjuda! Kommer utan tvekan bli en bra helg trots allt. Det brukar det alltid bli, även fast man inte har något planerat! Gillar helger! :)

Take care!

När man minst anar så mår man bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback