17 april!

Lördag och vädret är gråare än nånsin! Plus att det blåser storm typ! Det är inte så att man blir lockad av att gå utanför dörren i alla fall. Dock behöver jag ut och tanka bilen och åka till maxi och handla lite. Ska försöka hitta på nåt kul och äta ikväll! Ska typ tycka riktigt synd om mig själv, för att jag är ensammast i världen! ;) Okej, det är nog inte så synd om mig trots allt. Men ska hitta på nåt kul och laga för det.

I eftermiddag är det inte bara lördageftermiddag. Utan det är final 2 mellan DIF-HV! Och jag ska låna Hannas tv och kolla matchen, eftersom hon och Jecka är uppe i Alingsås och dömer. Så hon har ändå ingen användning av tvn den här helgen! Det gillar vi! HOCKEYEFTERMIDDAG!

Vad som händer ikväll är fortfarande öppet. Förmodligen händer ingenting. Kanske tar mig ett glas vin till maten och har chillkväll framför tvn! Är det nu man börjar bli vuxen också?! Får väl lägga in lite Xbox för att höja nördtröskeln lite också då! Alternativt cruise på stan med bilen, dock går vinet till maten bort då. Detta tåls och fundera över en stund!

Hade en jättetrevlig dag med Jecka igår! Vi tog en runda på stan, åt thaibuffé och flummade runt som bara Malin och Jecka kan göra! Sen blev det en runda på maxi också, där vi insåg att fruktsallad hade vart gott! Så blev lite fredagsmys med fruktsallad och film innan hon och Hanna åkte uppåt!

Passar på och länka till den mest fantastiska människa jag vet, en stor förebild för mig!
Marcus Birro! Läs och njut eller vad man säger! Det kommer instick om sånt man blir berörd av!

Take care!

Ibland så!

Kommentarer
Postat av: maddie

sv: jaa winnerbäck är bästa :)) hahaha ja men herregud! dom är bara avundsjuka att dom själv inte är handbollsspelare ;) vart spelar du föresten? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback