19 april!

Ny vecka, nya möjligheter! Helgen har vart extremt seg, har inte gjort sådär överdrivet mycket måste jag säga. Igår var det väl egentligen jag gjorde nåt vettigt.
Följde med P96 till Kungsbacka. Tyvärr blev det förlust, även fast dom skulle vunnit. Dom skulle egentligen ha spelat hemma direkt efter, men Bollebygd lämnade WO. Ganska trist! Blev lite internmöte istället. Mycket trevlig måste jag säga! Fan vad man kan sakna handbollen på bara så kort tid! Skönt att man får springa av sig lite i alla fall! :) Dock helt slut på kvällen sen. Det blev en lång dag trots allt!

Jag fick en riktig tanke förut när jag gick med hundarna. Eller tanke, mer som en flashback. När jag gick förbi skolan och såg alla småtjejer springa runt med hopprep runt axlarna och leka häst. Vad bra livet var när man var liten! Att få springa runt på skolgården och leka häst med hopprep! För att sedan gå in, sätta sig i skolbänken och lyssna på fröken som är överpedagogisk och i stort sett säger svaret i frågan. Man går på utflykt i skogen och tittar på blommor och hur våren urartar sig.
FAN vad jag kan längta tillbaka dit. Nu för tiden får man inget gratis! Man får kämpa för att få sitt självförtroende på topp! Underbara tid som barn!

Okej, det är inte så att jag är otacksam för det jag har! Är förbannat glad att jag är den jag är. Att jag har dom vännerna jag har, och för att jag bor där jag bor! Jag trivs och mår förbannat bra! Finns dock vissa saker som jag saknar! Men det är väl så det alltid ska vara!

Veckan, inget planerat mer än hundpromenader och intervju på onsdag! Kan nog bli en bra vecka trots allt!

Take care!

Söt som socker som aldrig smälter!

Kommentarer
Postat av: maddie

sv: haha ja såklart att vi är ;) aha så du spelar i drott då? jag spelar i skogås om du vet vilka vi är ;D sthlmslag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback