22 april!

Solen gör underverk även idag! Kroppen och psyket håller sig i form. Även fast det inte är på topp så är det ändå över medel! Varför knarka massa antidepressiva när man har solen? Mår betydligt bättre av den enorma stjärnan! ;)

Igår åkte vi till Ystad för att se när Drott besegrade Ystad i semifinal 1! Inte för att jag håller på Drott, men handboll är alltid avslappnande. Sen var det skönt och komma hemifrån en stund!
Var även på intervju på daglig verksamhet på morgonen igår. Som jag alltid säger, det känns alltid jättebra men jag vet redan att jag inte kommer få jobbet. Fan vad intervjuer jag har vart på det senaste halvåret! VART ÄR JOBBET DÅ??!!

Imorn är det helg! Något jag gillar! Hoppas bara att solen håller i sig så blir det nog en bra helg det här också!
Dagen idag får gå till hundpromenad nu snart, glida en sväng med bilen och ikväll är det hockey igen! 2-2 i matcher! Kan inte bli mer spännande! Heja Djurgården! ;)

Take care!

Sweet as candy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback