25 april!

Helt sjukt att snart april är över också! Vi går snart in i maj-månad. Kan fortfarande inte klaga över året! Anser fortfarande att det är mitt år! Några få motgångar, men det har väl alla! Annars är det helt sjukt vad bra år det har vart!

Jag är extremt grym! Något jag har insett nu i helgen! Tillsammans med mina otroligt grymma vänner! Fan vad jag gillar mitt liv som Malin! Jag kan skriva det tusen gånger och mena det lika mycket varje gång!

Helgen då, har inte gjort sådär överdrivet mycket. Vart ute i det underbara vädret, kollat handboll och hockey och surat över final-förlusten! Förbannat sur, för HV är inte värd guldet! Och andra sidan så spelar det väl ingen roll hur mycket jag surar så ändras ju inte resultatet!
Sovit sjukt dåligt i helgen också! Tillhör dock vanligheterna! ;)

Vissa förstår sig inte på det, men hemligheten med min energi finns i vatten. Tog en promenad till söder idag, satt längst ute vid havet och tittade mot horisonten! Många fattar inte meningen med det. Att sitta där i över tre timmar kan väl inte ge nåt? JO det är precis det, det gör! Eftersom jag, som ni alla vet, är en tänkare. Så byter jag min energi på detta sätt! Hav eller sjö spelar ingen roll. Det är lugnet i vattnet som gör mig lycklig. Att höra vattnet klucka mot klippor och se vågorna rulla in mot land! Och idag glittrade havet! FAN VAD JAG ÄLSKAR DET! :) Går inte beskriva känslan, den måste upplevas!

Imorn är det ny vecka och nya möjligheter, Valborg till helgen också. Vi får se vart och hur planerna landar!

Take care!

Socker smälter när det regnar, jag smälter av att titta i dina ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback