26 april!

Det är inte ofta jag ser mig själv som misslyckad! Men nu är verkligen ett sånt tillfälle! När man får brev från försäkringskassan om att jag inte ska få några pengar på grund att jag var sjuk en dag, som jag inte ens var sjuk på. Tur att det i alla fall går att prata med människorna som jobbar där. Får inga pengar för den dagen, men resterande 21 dagar. Så förlorade inte sådär jättemycket, typ 300 spänn! Okej, det är extremt mycket för mig! Men får i alla fall pengar så jag kan betala hyran!
Så gott folk, jag blir kvar i Halmstad en månad till! Wohoo! Det är fan tragiskt och veta att man kanske måste flytta varje jävla månad som går! Sånna saker som gör att jag känner mig misslyckad också!

Men vadå jag lever fortfarande. Och trots att jag känner mig extremt misslyckad så mår jag hyffsat bra! Tro det eller ej! Fick god lust och göra om bloggen lite när jag var på ett strålande humör! Jag vet dock inte riktigt hur resultatet blev. Är väl inte jättenöjd. Tycker bara det ser kul ut! Men va fan! Det får se ut så en stund, tills jag orkar göra nåt annat! ;)

Var inne i stan och betalade mitt spel idag också. Jag som är så rik! ;) Med förhoppningar om att få det innan helgen! Och vet ni, till helgen är det valborg också! Sånna helger är aldrig bra för hälsan! Vi får se hur planerna ser ut. Om det blir Helsingborg eller Halmstad. Den som lever får se brukar man ju så fint säga! Och jag lever fortfarande, om så bortom verkligheten, men ändå!

Take care!

Polkagrisar, geléhallon, gröna grodor och så du!

Och en egobild på mig själv såklart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback