27 april!

Löning och alla jublar! Malin gråter! Fan vad jag hatar att inte få några pengar! Dom få man får, är slut innan den nya månaden ens har börjat! Och ändå har man inte gjort nåt med dom få pengarna man får. Betala räkningar eller handla mat? Och så ska den där bilen ha lite soppa också! Ja då var dom pengarna slut och det roliga över! SUCK!

På torsdag och fredag ska jag i alla fall gå bredvid på Daglig verksamhet. Dom ringde även därifrån idag och frågade om jag ville jobba veckorna 26, 31 och 32 i sommar! Och visst vill jag göra det. Jag vill ju ha pengar! Något som är desto tristare är att jag nu kommer få säga nej till lastbilsutbildningen som jag jättegärna vill gå, om jag kommer in! Jag har verkligen världens i-landsproblem!
Har tillbringat dagen tillsammans med världens bästa Hanna. Vi har vart inne i stan en sväng och sen ute på Eurostop. Det bästa med Hanna är att man aldrig har en tråkig stund tillsammans med henne! Vaknade med världens sämsta humör! Något som har ändrat sig nu. Tack Hanna! :)
Ska tillbringa kvällen tillsammans med Carola. Kolla handbollen och så. Kan säga att man aldrig har en tråkig stund tillsammans med henne heller! Det är med henne man bygger sina magmuskler! ;)

Jag är tacksam att jag har världens bästa vänner! Utan er alla hade jag inte vart den jag är idag! FAN VAD JAG MÅR BRA!

Lägger ut dagens bästa låt. Eller det är helt klart den bästa låter just nu i alla fall!
Stiko Per Larsson – Törneros

Take care!

Sockersöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback