30 april!

Valborgsmässoafton! Det bara vräker ner regn ute! Vaknade imorse med 39 graders feber och dunkande migrän! Huvudet har inte lämnat kudden många gånger den här morgonen i alla fall! Var nere och duschade nyss och en del av den brännande huvudvärken försvann. Febern är påväg ner hoppas jag och allt känns mest pissigt. Har varken ork, lust eller tid och vara sjuk! Och till råge på allt så har jag världens hosta och ont i halsen!

Nej usch, jag hatar och beklaga mig. Förutom det så är det nog ganska bra trots allt! Ska nog utanför dörren lite senare för att köpa en flaska vin. Förmodar att det inte blir nåt jätte ståhej ikväll. Har inte planerat nåt, och det regnar ute!
Alla högtider är överskattade! Plus med denna är att våren är påväg. Man får nästan en bekräftelse på att våren är påväg! Okej, det där lät töntigt! ;) Det är febern som yrar tror jag!

Xbox, toast och titta på regnet!

Take care!

Solstråle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback