8 april!

I helgen blir det fira i trippel bemärkelse! Eller det blir massa fira i alla fall! Fick reda på idag att vi kommer gå upp i div. 2 till nästa säsong, vilket jag gillar starkt! Om mindre än 20 minuter är mitt kära Djurgården klara för SM-final! Imorgon ska jag på jobbintervju på Riksbyggen! Och för att tillägga en fjärde sak som ska firas på lördag! Carro fyller 25 år!
Alkohol och firande är helgen! Gillar fortfarande helger! :)

Dagen idag har vart bra trots allt! Jag och Hanna har vart och letat present hela eftermiddagen och så har vi pysslat nu ikväll!
Var även och pantade alla mina burkar och flaskor som jag hittade! Fick en hel säck full, borde finnas massa flaskor som jag missat också! Summan blev i alla fall 108 kr! Så mycket har jag aldrig pantat! ;) Gissa om jag kände mig fattig där ett tag!

Imorn är det fredag! FREDAGSMYS! Har inget planerat, men blir väl nån god mat och kanske ett glas vin! Eller som det nu mera heter, citerar min syster: DJÄVULSBRYGD!

Take care!

Vill vara där, ha dig här och känna din doft igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback