Ett litet instick!

För att göra ett litet instick! Vad glad jag blir varje gång nån hänger ut mig i sin blogg! Jag är inget big fan av att bli hånad i andras bloggar! Att folk stör sig på mig, fine det tar jag. Men att folk tar kort, utan att jag är medveten, och lägger ut på sin blogg! DET är inte acceptabelt! Mycket skit kan jag ta, men där går fan gränsen!
Att ta en bild från knäna och neråt och störa sig på min klädstil (mjukisbyxor och tofflor) i en idrottshall. Hallå, har man alldeles för mycket fritid då eller? Stör man sig på det, så kanske man borde fundera lite på hur man själv ser ut i en idrottshall. Hur mycket man själv sticker ut.

Som sagt, jag är inte ute efter att hänga ut någon! Men ett tips, ta reda på lite mer fakta innan du hänger ut folk!
Jag kan inte vara mer än mig själv! Och det är sån jag är, mjukisbyxor och tofflor! Det är sån jag valt att vara! Förövrigit så kan jag se ut på annat sätt också, men i en idrottshall skiter jag i vilket!

Är det bara jag, eller får man verkligen ta kort på andra och lägga ut på bloggen. UTAN att man själv är med på att bilden tas?! INTE OKEJ!

Kommentarer
Postat av: thompa!!

hahhaha skitsamma om det är på knäna och neråt, om man inte ens ser dig xD HAHAHAHA

2010-04-17 @ 11:16:43
Postat av: malin!

men det är just principen! att man inte tar kort på andra och hänger ut på sin blogg! det är kränkande!

2010-04-17 @ 11:39:43
Postat av: Nikita

Sådant där är bara att skita i. Folk blir ju glada när man ger dem något att äta, liksom..

Postat av: maddie

ja men det är inte så att just DU sticker ut med mjukisbyxor & tofflor, alla handbollsspelare har det liksom! smart brud som la ut den bilden o de på sin blogg haha

2010-04-17 @ 17:32:52
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback