Så länge du andas!

När din doft försvunnit från min kudde, vill jag ha den där igen!
Man kan inte rymma från verkligheten!


MC-premiären på staden idag! Lite av en besvikelse om jag ska vara ärlig. Kan bero på att det var typ rekord förra året och betydligt bättre väder förra året.  Tog i alla fall några bilder som kommer upp nånstans, typ facebook!

Långfredag idag, blir påskmat med mamma och pappa eftersom mamma jobbar imorn på självaste påskafton. Annars blir det nog en ganska så lugn långfredag.
Resten av påsken får vi se vad som händer. Inga speciella planer direkt. Umgås med familjen får det väl bli!

Kom förövrigt upp till Kristinehamn igår för dom som missat det. Gick faktiskt bra och köra och var knappt nån trafik alls. Något som kan bero på att jag körde hyffsat tidigt! ;)

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback