14 augusti

Torsdagen den 12 augusti skrev Malin Sandin historia! Hon klarade C-uppkörningen utan någon som helst förvarning! Jag är förbannat stolt över mig själv måste jag säga! Helt spontat så får jag höra att jag blivit godkänd! Man kan inte göra annat än att le. Det var en bra dag i torsdags tycker jag nog! :)
Nu är det bara teoriprov och alla andra prov kvar så är C-kortet fixat. Men känns fortfarande långt dit.

Annars då? Handbollen har dragit igång och jag känner att det kommer bli en bra säsong det här! Kroppen känns inte helt okej, viket beror på att jag legat sjuk en vecka nu! Dumt och träna då Malin! Annars rullar veckorna på som vanligt med skola och träningar!

Kommer nog bli en intressant vecka det här också! På torsdag kommer min älskade mamma och pappa ner till Halmstad! Dom har inte vart här sen jag tog studenten tror jag, så ska bli jättekul! Fredagen ska vi till Gekås och shoppa loss lite, sen om vädret tillåter så blir det nog lite grill och chill med lite vin! Lördagen blir det upp tidigt och roadtrip upp till Tjörn för att kolla Tjörn runt och njuta av livet en stund! Sen blir det myspys också! :) Längtar verkligen tills dom kommer ner!

Vecka 34 är också i stort sett planerad, helgen i alla fall! Då roadtripar jag och Carola upp till Värmland för att festa av oss lite i höla! Visa Carola vilken fin idyll jag kommer ifrån!

Take care!

Ingen förstår mig lika bra som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback