1 februari

Idag är ingen vanlig dag för det är Hannas födelsedag, hurra hurra hurra hurra! :)

1 februari, kan inte säga annat än att tiden går förbannat fort. En månad på det nya året och 2010 har gått och jag mår fortfarande förbannat bra. Ovanligt, men sant! :) Det brukar alltid finnas en anledning och klaga över livet, men hittar inte en enda anledning till det nu ju! ;) Och det känns så underbart skönt!

Helgen har vart riktigt bra, hamnar högt på topplistan över bra helger. :)
Måndag idag, och endast fem dagar, eller fyra beroende på hur man räknar, kvar till helg igen! Det är verkligen underbart med helg! Det gillas starkt!
Om fyra veckor åker jag hem till Kristinehamn och hämtar min bil! Som jag har längtat, nedräkningen börjar inom kort. :)

Dagen idag har börjat med hundpromenader, tårta med Hanna och nu bloggande! Inser fortfarande att mina inlägg är helt värdelösa!
Gjorde världens godaste tårta till Hanna igår! Tänkte fira henne lite igår eftersom hon jobbar idag, så Sebbe och Jonas kom hit och åt tårta också! Trevligt! :)

Funderar starkt på varför jag egentligen skriver idag! Ointressant info!

Take care!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback