10 februari!

Onsdag idag, dagen då det är närmare till helgen än till måndag! Helger gillar vi starkt! Om tre veckor åker jag mot Kristinehamn. Igår och även idag fick jag en sån plötslig hemlängtan så jag bara vill dö! Var riktigt längesen jag hade en sån känsla!

Det är nu jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om mina känslor! Det finns sjukt många irriterade, men alldeles för många mer positiva känslor som gör livet värt att leva! Det är sånt vi gillar! Personer som finns där, ger positiv energi och framförallt förstår sig på mig! Det är dom som nästan dagligen står ut med mig och mina sms! Det är ni som är guld värda och betyder mycket! Ni är få, men betydelsefulla!

Har gjort två pass på gymmet idag, nöjd med mig själv. Hade dock hellre velat träna handboll. Får bli imorn, när vi är mer folk och förhoppningsvis ska spela en massa!! På söndag spelar vi hemma mot Vinslöv 15.00 i arenan. Jag hoppas och vill spela, behöver det för att få lite motivation! Den finns där än, men behöver mer för att hamna på topp igen!
Har även postat två brev idag, ett till försäkringskassan så jag får pengar och det andra var ett paket till pappa. :)
Min kära pappa som genomgått sin operation idag! Har hört av mamma att det har gått bra, men vill prata med dig själv också! Får bli ett samtal under dagen imorn! :)

Imorn blir det hundpromenader, fick just reda på att lilla Enzo fyller 5 år imorn. Får väl bli sjönsång innan jag går därifrån. :) Sen på kvällen blir det träning och laguttagning till helgen, stannar antagligen kvar på 96ornas träning också.

Take care!
PUSS & KRAM!

Jag gillar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback