14 februari!

14 februari och alla blir helt galna! Dagen som dom kallar "alla hjärtans dag". Det är gulligull och romantik! Varför ska man ägna en hel dag till att vara romantisk, när man kan vara det hela året?
Dagen är i alla fall sjukt överskattad och jag gillar den verkligen inte!

Annars i helgen då. Börjar i fredags, sista dagen med min grupp på arbetsmarknadsenheten. Nu när dom flesta går ut på praktik och jag väntar på jobbintervju! Fått tid imorn klockan 11, och fan ta dom som inte håller tummarna! ;)
Åkte sen för att handla lite, hem och städa och diska för att sedan laga mat.
Kvällen tillbringades med Carola, gick först till arenan och kollade på när HBPs herrar spelade och vann stort. Sen var det hem till mig igen. Satt och drack lite alkohol och snackade en massa skit och skrattade sjukt mycket. Vid halv tolv kom även Sebbe och Jonas förbi en stund. Mycket trevlig kväll! En sån kväll jag verkligen behövde efter, ja det är väl inte värt och nämna, men behövde i alla fall den här kvällen!
Massa sms och OS-invigningen avslutade kvällen!

För dom som möjligen har missat det så startade Svenska Rallyt i torsdags också. Så lördagen startade tidigt med Rallyradion. Dock är det ganska drygt och lyssna på rally, bättre och uppleva det eller se på tv! Men när inte dessa möjligheter finns så funkar det minst lika bra med radion! Lördagen i stora hela blev slö. Radiolyssnande, promenad till arenan och kolla lite handboll och tacos och melodifestivalen på kvällen! Dumt och klaga när allt är på topp! Saknades dock ett glas vin och trevligt sällskap! Men funkade jättebra ändå! :)

Dagen idag, rallyradion startade även denna dagen. Såg även sista sträckan på 6an, innan det var dags för samling. Match mot Vinslöv idag, vilket slutade med en vinst.
Kan väl inte säga att dagen har vart speciellt bra! Milt sagt kan man säga, helvetes jävla pissdag!

Blir lite Winnerbäck och OS nu innan Wallander börjar! Får väl passa på och tycka lite synd om mig själv också då!

Take care!
PUSS & KRAM!

Instick, du är förjävliga feg!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä rallyt va inte svårt att missa i år...inte när de kör förbi utanför huset.... JIPPIE klockan halv sju på morgonen! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback