19 februari!

Tänk vad kul det kan vara att livet plötsligt förändras på en vecka! Att en fråga kan sabba allt och förändra personen extremt! Det är skrattretande!
Det kanske är sanningen, sanningen att vi växt ifrån varandra! Jag mår inte dåligt av det, tycker bara det är helt jävla sjukt! Jag nämner inga namn, men alla inblandade vet vad jag menar. Jag hoppas till viss del att du fortsätter att läsa min blogg. Jag tycker du är jävligt patetisk, att bestämma en sak men göra en helt annan. Så länge du tänker vara töntig så är jag det också! Jag tvekar inte, men kommer rätt tillfälle så expoderar jag! Du lär märka det!

Som sagt en konstig vecka men dock så givande! Jag har vart på två jobbintervjuer och förhoppningsvis fått två jobb. Allt verkade jättepositivt på båda jobben och varken jag eller dom såg några större hinder. Nu väntar jag bara på att dom ska höra av sig om det officiella beskedet!
Måndagen, tisdagen och onsdagen bestod av feber och halsont också! Något jag helst hade sluppit! Tur bara att det inte höll i sig länge! Så har därför inte blivit alls mycket träning. Gymmade lite i torsdags med Carola. Kändes helt okej i kroppen, men långt ifrån tillräckligt bra för att följa med på match imorn. Dock inte heller speciellt motiverad att åka med en lördagkväll och spela i Åhus 18.00. Eller som det blivit dom sista matcherna 5 minuter i andra halvlek. Då kan jag hellre ta den här helgen, och kurrera mig ordentligt och bli helt hundra i kroppen!

Helgen då? Inga planer alls faktiskt. Första helgen på väldigt länge som är oplanerad. Förslag godtas gärna! :)
Varför inte snöbollskrig i den här enorma mängden snö? Det har snöat så sjukt mycket idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Förut såg jag knappt över till grannen, något som fick mig frustrerad!

OS, Winnerbäck och Xbox så det så! :)

Take care!
PUSS & KRAM!

Det finns få saker som gör mig svag, men just mössa och mjukisbyxor ligger högt!
Fina ögon dessutom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback