22 februari!

Får börja med och säga att det idag är 2 år och 11 månader sen min älskade mormor försvann från oss! Det gör fortfarande lika jävla ont varje gång jag tänker på det! Jag saknar henne så fruktansvärt mycket!

Helt sjukt att februari snart är över också! Kändes som om det var jul alldeles nyss, och tittar man ut så kan man tro att det är det. Äckligt mycket snö ute! Vill bara spy på det och hoppas att det försvinner!
Hittade min bil idag också, skottade ut den och sopade bort all snö vilket tog mig en halvtimme! Tur att man inte har några tider och passa! ;)

Helgen har vart en av dom bästa på länge! Fredagsmys, lördagsmys, snögubbar, snöbollar, alkohol och enorma mängder skratt! Bara ett utbud av det som hänt! Vissa saker går bara inte att beskrivas, det måste upplevas! Den här helgen är en sådan! Den ligger högt och är grymt svårslagen på många sätt! :) Det här inlägget skulle bli tråkigt och läsa om jag skulle börjar rabbla allt. Därför skriver jag inte ut nåt, utan nyfikna läsare får helt enkelt be mig berätta!
Okej, det där lät en aning töntigt! Jag orkar helt enkelt inte skriva ut det bara! ;)

Måndag idag! Ny vecka och nya möjligheter! Dom allra flesta har sportlov denna veckan. Jag tar mitt sportlov nästa vecka! Vecka 9 lämnar jag Halmstad för en liten stund för att bege mig mot dom värmländska skogarna för några dagar! Har inte vart hemma sen nyår nu ju! Börjar, tro det eller ej att få lite hemlängtan.
Några planer för veckan är påtänkta. Ska försöka ta mig upp till Branäs och hälsa på bästaste Emma. :) Ska även hämta upp min syster i Filipstad och även försöka träffa dom få men värdefulla som finns kvar i staden! Jag ska dessutom umgås med min underbara och saknade familj! Sist men inte minst så ska jag lämna min kära Colt i Kristinehamn och ta med mig 850 till Halmstad!

Men som sagt, det är en hel vecka kvar till dess. Denna veckan ska jag försöka få till en riktigt bra också! Ska hinna få tag i Vanya på Rent hus och prata med henne om den praktiken jag ska ha. Jag ska även försöka bli helt frisk, träna handboll, diska och få vettiga saker gjorda. Till helgen kommer förhoppningsvis Jecka och Kim hit! Ska bli så sjuuukt kul! :) Har saknat dom extremt mycket!

Händer mycket nu! Håll utkik på nya uppdateringar, borde uppdatera oftare känner jag. Så det slipper bli sånna här görlånga uppdateringar!

Take care!
PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du mena väl 1 år och 11 månader sen;)

2010-02-22 @ 23:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback