23 februari!

Får väl passa på och lägga ett inlägg till på kort tid då! Får väl se till och bli den aktiva bloggare som jag brukade vara!

Idag sprider vi glädje runt om i stora vida världen! Solen skiner starkt, det är blå himmel, snön smälter, jag är på underbart humör och på torsdag och fredag ska jag provjobba på Rent Hus! Får mer info om allt imorn hoppas jag! Glädjen sprids och är hög! Just nu finns inget som hindrar mig att gå under! Allt är som jag vill att det ska vara! Jag håller också tummarna för att solen tar bort nästan all snö idag! Något som förmodligen bara är önsketänkande! ;)

Blev ingen träning igår, då dom stängt alla idrottshallar pga risk för takras. Hallå, vart bor vi? Är inte det här Sverige? Ska i alla fall förmodligen med Carola och gymma lite idag! Borde i och för sig kurrera mig och bli helt frisk. Men sånt är överskattat. Kan vila mig nästa vecka när jag är på hemmaplan! Trots min lilla förkyldning så är humöret på topp! Det gillar vi! Det är snart helg också, det gillar vi ännu mer! :)

Ville i alla fall bara sprida glädje i dagens inlägg!

Take care!
PUSS & KRAM!

Dagens musik får bli:
Star Pilots – I'm Alive - Radio Edit

Solstråle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback