28 februari!

Då var sista dagen på februari över då! Den här dagen kommer inte tillbaka igen, och det är jag glad för! Det tror jag vissa andra tycker också! Det är inte lätt och bli knäckt av Malin Sandin två gånger på samma kväll! Vissa saker förstår jag mer än väl, medan vissa saker får mig att fundera starkt! Jag ställde en fråga, som slutade med uppsagd vänskap! HUR sjukt är inte det då?! Som sagt, jag hoppas den här dagen aldrig mer kommer tillbaka!

Helgen har vart bra i alla fall! Helt sjuk! Alldeles för mycket alkohol och alldels för lite sömn. Kan nog säga att jag ligger typ två dygn efter i tiden nu! Och det bara sen förra helgen! Jag gillar verkligen helger! Dom som får mig att må bra och leva igen!
Har i alla fall kommit fram till att jag ska bli helnykterist! DET är tragiskt! Men insåg att man inte kan hålla på och dricka massa alkohol hela tiden ju! Kroppen mår liksom inte bra till slut. Otroligt nog! Okej, jag tar en helg i taget. Det är jättelätt och säga att man ska bli nykterist efter två tuffa dagar! Men tanken är stor nu vill jag lova! Jag ska bli chaufför istället! Mycket bättre och betydligt roligare! Det sista skrev jag bara för att ha nåt och skriva! ;)

Jecka och Kim kom hit i fredags! Riktigt trevligt måste jag säga! Helt underbart och träffa dom! Vi hade en grymt kul kväll, hemme och inne i stan! Tack mina kära vänner för att ni är bäst! Såklart alla andra inblandade i helgen också! Och värt och nämna är också gårdagens ängel, Sebbe! Tack för att du körde oss, trots att du inte riktigt var körbar. ;) Du är helt enkelt bäst ska du veta!

Om två dagar åker jag uppåt landet! Ska göra ett besök i Krillehôla på en vecka ungefär! Tisdagkväll kommer jag hem, för dom som undrar!
Jag mår bra!

Take care!
Puss & kram!

Det bästa som kan hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback