5 februari!

Fredag igen, det gillar vi starkt! Satt och läste igenom massa gamla blogginlägg på lunarstorm förut. Moget, jag vet. ;) Kunde verkligen inte låta bli, och helt seriöst. Man har vart helt omogen en gång också. Om några år sitter jag säkert och skrattar åt dom här värdelösa inläggen och tycker dom är omogna! Usch, jag har verkligen alldeles för mycket fritid!
Har fyllt i och skrivit ut flyttanmälan på skatteverket idag också. Så egentligen finns väl ingen återvändo. Ska bara lämna in den så är jag skriven i Halmstad sen. Vet inte om jag ser varken för eller nackdelar med det. Men det ska bli gjort i alla fall.

Har städat lite och lyssnat på massa världelös musik. Har i alla fall kommit fram till att än så länge så toppar
Malena Ernman – Min Plats På Jorden Helt klart en underbar låt! :)
Becca ringde just och frågade om jag ville följa med och kolla på handboll ikväll också. Och why not, jag har ju redan gjort klart att jag inte har nåt liv så Juniormatch i arenan ikväll! :)
Gör väl ett litet instick här också och nämner att jag raggar publik till våran B-lagsmatch i Alehallen imorn 10.30! Ska dominera på plan tänke jag! Dock inte så svårt med tanke på att jag är bäst! ;) Men alla som läser, BE THERE! Imorn 10.30 Alehallen!

Imorn börjar melodifestivalen också. Vet inte om det finns nån som är bättre än nån annan. Har ingen förhandsfavorit i år i alla fall! Får väl lyssna och se vad som händer! :)
Nu är det i alla fall fredag och FREDAGSMYS! Vi tar den också Fredagsmys All Stars – Fredagsmys

Take care!
PUSS & KRAM!

"Men jag skulle inte va nånting om du inte fanns!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback