8 februari!

Ännu en helg är slut. Känns som om jag skriver det varje måndag när helgen har tagit slut. Jag vill bara inte att det ska gå så fort allting! Liver susar förbi och jag står kvar oh blundar! Idag kom första motgången 2010! Jag vaknade med en mysko känsla som jag haft hela dagen! Det känns verkligen inte bra! Har fått nån jävla noja igen! Sen fick jag en extrem hemlängtan imorse! Fan vad jobbigt!

Sökt 5 jobb idag, fått en "tack för din ansökan" och håller tummarna på alla 5 jobben! Är i ett jävla behov nu känner jag! Är helt maktlös, vill egentligen bara sätta mig ner och gråta! Verkligheten är ikapp mig och det gillar jag inte. Ska försöka ta mig ur den igen!

Helgen var helt okej. Var på handboll i fredags. HBPs juniorer spelade i arenan så följde med Becca dit och kollade. Sen blev det en tidig kväll. Samling tidigt på lördagen och match i alehallen 10.30. Vann matchen, men borde ha vunnit med betydligt mer än en boll. En vinst är i alla fall en vinst. Får väl se det som så. Och jag fick spela med B-laget, kan hända att inte det blir av så många mer gånger. Får väl se allt positivt! :)
På eftermiddagen var vi i arenan och sålde lotter och kollade på handboll, drotts herrar spelade mot malmö och vann till slut. Kvällen blev rätt lugn, god mat och gott vin till melodifestivalen.

Snart träning nu, och match borta imorn! Drygt och spela borta sent en tisdag, men ändå hoppas på att bli uttagen.
Ny vecka och nya utmaningar! På söndag är det årets mest överskattade dag! "Alla hjärtans dag". 14 februari är världens lamaste dag! Det året det händer mig nåt just på den dagen, det är då jag ska börja ogilla dagen!
Vi får väl se vad veckan har att erbjuda!

Take care!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback