Skjut mig, här och nu!

Jag vet inte, men det är alldeles för många tankar som vill in just i min lilla hjärna. Som översvämmar utan att förvarna! Jag mår egentligen bra, men finns en miljon saker som jag tränger bort! Saker jag önskar inte hänt och saker jag saknar nåt så sjukt mycket! Det finns människor som betyder enormt mycket, både nya, gamla och nygamla eller vad man säger! Det finns också människor jag önskar försvann ur mitt liv och människor jag saknar nåt så fruktansvärt!
Jag insåg inte att det skulle göra så förbannat ont och sakna! Det är något jag fick lära mig och leva med för snart 2 år sen, påskafton 2008! Jag tror fortfarande inte på det! Jag inser det aldrig men jag kommer sakna hela livet! En person som betytt så förbannat mycket för mig! Min älskade mormor! Det finns fortfarande dagar då jag mår så fruktansvärt dåligt och gråter över det. Det finns inte ens på världskartan! Hon skulle inte försvinna, det var inte dags då. Hon togs bort alldeles för tidigt och jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv! Hon kommer alltid finnas hos mig! Kan prata med henne och hon förstår, men hon kan inte svara mig längre!
Samma visa under hösten 2009, tårar som inte finns kommer! Under en lång och förberedd period men ändå så otippat. Min kära farmor tas ifrån oss! På ett mer förberett sätt, men ändå så hårt och svårt och inse!

Det är sånna tankar som kommer, bubblar som sockerdricka i mitt huvud. Det är då helvetes saker kommer som småsaker och spränger det djupa inom mig! Saker som tjejer kallar skitsnack! Jag mår dåligt över det! Jag är säkert minst lika bra på att snacka skit! Skillnaden är bara att jag kan stå för det jag säger! Jag säger aldrig nåt om jag verkligen inte menar det! Vem vill bygga sitt liv på lögner!

Sen finns det personer som finns runt mig, som betyder guld! Just dom finns det inga ord i världen som kan beskriva! Det är dessa som tvingas stå ut med Malin Sandins tjat och gnäll och djupa tankar! Det är just dom som ställer upp när tårarna inte går att stoppa. Som man delar glädje med och så även dessa tårar! Jag är tacksam att det verkligen finns speciella personer när man vill dela känslor!

Det finns också dessa nygamla som man är evigt tacksam att man umgås med! Som man har sjukt kul med på alla sätt, dessa som också står ut med Malin Sandin som kan vara extremt jobbig! Man skrattar alltid och mår sjukt bra när man umgås!

Jag kan skriva hur mycket som helst! Men inom mig finns, stor saknad, glädje, må-bra-känslor, tårar och helt underbara känslor!
Det är ni, alla som känner på sig att ni har en del av mig, som gör Malin Sandins liv värt och leva!

Kommentarer
Postat av: FasterH

<3

2010-03-09 @ 14:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback