11 januari!

Igår var det en vecka sen jag kom tillbaka till Halmstad! En vecka som gått betydligt långsammare än vad man är van vid! En händelserik vecka måste jag också tillägga! :)

Helgen tillbringades stora delar i arenan. Lördagen spelade B-laget, så var med på bänken och lekte massör! ;) Eftersom jag numera är för gammal för att dubblera. På kvällen blev det myspys hemma hos Carro. Lagade mat och spelade buzz och sjöng sing star. Mycket trevlig kväll!
Söndagen var det A-lagets tur och premiärspela i arenan! Där även jag var med och spelade! Finns så mycket blandade känslor om just gårdagen, vet inte om det finns plats och skriva dom här! Vi vann i alla fall med 25-23, det kändes som om det var det enda positiva och nämna. Sen finns det en rad negativa känslor som jag bara vill skrika ut! Men som jag skiter i!
Tillbringade också gårdagens kväll hos Carro. Åt mat och kollade på Johan Falk på fyran. Hade väldigt svårt för att hänga med! Kan bero på en viss typ av koncentrationssvårigheter just igår! Får försöka låna den första filmen av Hanna och se den och förstå den igen! Kan nästan vara värt det.

Dagen idag då! 10.15 befann jag mig på arbetsförmedligen! Drygt med sant, tillbaka på ruta 1! Blev inskriven i jobbgarantin igen. Och naturligtvis så finns det gott om aktivitieter för oss arbetslösa här i Halmstad! SUCK säger jag bara! Så om en timme ska jag på nåt jävla informationsmöte, som kommer hålla på under tre månaders tid! Hoppas med hela mitt hjärta att jag får jobb inom en snar framtid! Det är nåt jäkla skit om vägledning och jobbcoachning. Kanske är vettigt, men fan så drygt! Hoppas bara att det inte tar allt för lång tid. Orkar inte med sånt tjaffs idag! Hade faktistk planer att fixa personligt brev och söka lite jobb idag! Får väl sätta mig med det imorn och hoppas på att den här "gruppen" som jag ska börja med inte är varje dag och på eftermiddagarna!

Take care!
PUSS & KRAM!

"Jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback