13 januari!

Det finns dagar då jag inte klarar av att vara mig själv, då det gör ont i hela kroppen! Det är dagarna jag tänker på dig! Du får min kropp att smärta, du får mig att vilja gråta! Jag förstår inte vad dum jag var! Dagarna kommer ibland, tyvärr alldeles för ofta! Jag vill inte gråta över dig, men du gör ont!


Onsdag idag! Av nån konstig anledning så har den här veckan börjat gå fort igen! Tiden börjar gå förbannat fort igen! Av nån jävla anledning! Har fortfarande en känsla av att det här året kommer bli jävligt bra! 2010 är mitt år! :) Kan i alla fall inbilla mig det!

Egentligen vet jag inte varför jag började skriva det här inlägget! Finns inget vettigt och uppdatera om! Veckan rullar vidare och till helgen blir det handboll! :)

Take care!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback