15 januari

Jag kan sätta mig ner och tänka nåt så fruktansvärt mycket på dig. Känna tårar rinna längs min kind utan att egentligen veta varför. Fundera över varför det blev som det blev och hur det kunde bli så. Du kom mig nära, kanske alldeles för nära! Vissa dagar gråter jag mer än andra! Ikväll är en kväll då det är mera. Jag vet egentligen inte varför, det bara händer utan förvarning. Du är inte värd mina tårar, men dom bara kommer. Jag förstår mig inte på det och framförallt inte dig.
Det kan låta patetiskt, men sanningen svider. Sanningen är att jag gråter över dig! Tragiskt men sant! Jag kan vara patetisk och låta mig själv tro att det kan bli bra! Du har fått din chans, två gånger! Det finns ingen mer och ge och ingen och ta! FAN! Du fick mig och tro att jag mådde bra! Du fick mig och tro att allt livet kunde gå vidare. Du drog mig upp ur helvetet för att sedan sparka mig tillbaka! Jag litade på dig! Jag har aldrig känt mig så levande och sedd som tillsammans med dig. Jag har heller aldrig nånsin känt mig så förbannat värdelös som jag också gjorde med dig!


Man kan inte tro det, men det är fredag idag! Jag har vart vaken alldeles för länge känns det som. Vart på min "AA" grupp och lyssnat i två jävla timmar! Fattar egentligen inte vad jag gör där alls! Behöver i alla fall det lilla i pengaväg jag får. Sånt är livet.
I eftermiddag spelade jag och Hanna Xbox, skönt med äntligen lite motstånd. Tro det eller ej, Hanna är inte så värdelös på racing trots allt! ;) Lagade sedan god mat och åkte in till stan för att gå på bio. Snabba cash! Alltså vilken film! Så jävla blandade känslor, men vilken film säger jag bara! SJUUUKT BRA, värd och se för dom som fortfarande funderar! :) Åkte efter detta hem till Sebbe och kollade hockey och sen slutet på lets dance!

Helgen då? Blir nog en sväng till arenan imorn, eftersom jag inte har något liv eller alldeles för mycket fritid! Annars inget speciellt planerat, det är ju trots allt lördag!
Söndagen kommer förmodligen tillbringas en heldag i skåne! Vi spelar match borta mot Kävlinge och ska åka tillsammans med Teamet som spelar i Malmö, roadtrip och handboll! Ja, söndagen är välplanerad i alla fall! Bara och se hur det blir! :)

Take care!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback