2009 in action!

Tänkte försöka ge mig på en uppdatering av 2009 i bilder! Kommer också en hel del text!

Året 2009 började! Handbollssäsongen, vi tappade Kicki till Spanien och fick kämpa på utan henne. Mina kära 89-vännner fyllde 20, fester, valborg i Helsingborg, påskfirande hemma, roadtripar, första grillningen ute. Och så kom sommaren, midsommar, åkte på Sweden Rock, Åhus Beachhandboll, träffade nya människor, åkte hem och tillbringade tid på sjön, sommarjobbade på Örjans Vall utan Rebecca, Tjörn runt marinfestivalen, bröllop och bakfylla. Och så kom hösten, samarbete mellan klubbarna i handbollen något som fungerar bra, det blev fler fester och många intressanta möten, en oförglömlig ålandskryssning, och mindre roliga händelser så som dödsfall. Och så blev det vinter. Vi börar resan i bilder i Januari!


Januari



Februari




Mars




April






Maj




Juni





Juli



Augusti



September



Oktober



November




December


Fler bilder från december kommer när jag får en sladd till min kamera! Blir bilder från jul och nyår framförallt!
Summering av året 2009, en bild säger mer än tusen ord! Dock har jag inte bilder från allt som jag upplevt under hela året, men de bästa minnena bär man med sig i hjärtat! Tillsammans med mina allra bästa har jag nu gått igenom 2009 med skratt och gråt, sorg och glädje om vart annat! Jag har träffat en mängd nya underbara människor, har förlorat nära där ingår min älskade farmor! Men jag har klarat allt tillsammans med ni som betyder!
2010 har startat, och ser fram emot en ny och spännande resa mot något som bara kan bli bättre! Och det startar nu!

Take care mina vänner och ett riktigt gott nytt år! :)

Kommentarer
Postat av: Becca

Me like!! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback