21 januari!

Tiden går fort när man har roligt! Upptäckte just att det var längesen jag gjorde en uppdatering. Dock finns inte så mycket att uppdatera om! Jag trivs ganska bra med den jag är, jag har världens bästa vänner och livet går allmänt bra! Det är väl Malin Sandin den 21 januari.

Insåg att det var snart en vecka sen jag skrev. Veckan har gått normalfort, något som är ovanligt. Tycker tiden går så fruktansvärt fort! Kanske stämmer trots allt. "Tiden går fort när man har roligt". Står fortfarande fast vid att 2010 har börjat sjukt bra! Kan inte sätta fingret på det. Men om man ser hur 2009 slutade får man väl se att det inte kan bli värre! Och jag hoppas verkligen och tror att det kommer bli ett sjukt år! :)

Jag vill bara bli av med snön! Ska ta tag i det projeketet imorn tänkte jag. Är helledig imorn, om man inte räknar med hundarna. Så i stort sett kan man säga att jag har tagit helg redan idag vid 12! Vissa har mer tur än andra!
Ikväll är det träning i arenan! Hoppas verkligen vi har träning nu, så inte dom där jävla innebandyfjollorna kommer och tar vår tid igen! I helgen är det en match på söndag, i arenan 15.00. Blir jag inte uttagen så ska jag ändå dit och titta! Uttagningen kommer ikväll på träningen!

Take care!
PUSS & KRAM!

Jag saknar min älskade mormor så jag tror jag dör! Smärtan av saknaden skär i hjärtat! Tårarna tar slut och tankarna blir aldrig för många! Idag är en sån dag då jag tänker på henne mer än andra! Jag vill bara att hon ska finnas och vara här! 080322

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback