25 januari!

Måndag och historians snabbaste helg har gått förbi! Tyckte alldeles nyss det var fredag eftermiddag och nu helt plötsligt är det måndag! Har i alla fall vart en mycket trevlig helg! :)
Fredagen tillbringades med min kära granne, vi var till stan och kollade läget lite. Hanna köpte lite kläder, vi fikade lite och sen åkte vi hem. Thaimat och handboll blev kvällen, Fredrik joinade också. Kollade även på Let's dance! Så var den fredagen slut.
Lördagen ägnade jag stora delar till att städa. La verkligen ner mig, sjukt nöjd med resultatet! Min kära fader ringde på dagen och frågade om jag ville ha en bil. Lite på skoj sa jag självklart. För har ju tjatat om en ny bil ett tag nu. Så frågade han om jag ville byta bort stortrissen mot en bil. Jag tvekade inte ens och han la på och ringde upp en halvtimme senare. Stortrissen var bytt mot en volvo 850. Då var man volvoägare! Har ju ändå haft ute båten på annons, så valet var enkelt. Är i behov av en annan bil, även fast jag är helt såld i den jag har! Vecka 9 åker jag hem och byter bil! Längtar redan! :)
På lördagkvällen kom Sebbe, Jonas, Fredrik och en kille till hit, och Hanna då. :) Mycket trevlig kväll som avslutades med två krossade glas och vin överallt! Jag är nästan helt oskyldig. ;)
Söndagen sov jag länge och 15.00 var det match i arenan mot Lugi. Vann med 10 bollar, helt okej match! Fick speltid, kors i taket!

Som sagt, en väldigt trevlig helg med trevliga människor! :) Nu väntar en vecka med handboll, AF, hundar och Xbox! Livet är ganska bra trots allt! Och jag ser fortfarande inget negativt med 2010!

Take care!
PUSS & KRAM!

Jag saknar Jecka så förbannat mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback