28 januari

Det är sjukt när jag tänker på det. För över en månad sen så var det julafton! Nu är vi snart inne i februari! Vart tar tiden vägen?
Torsdag idag, närmare helgen än ny vecka! Vilket är jävligt skönt, för jag vill ha helg! Typ den bästa tiden på hela veckan! Fredageftermiddag, hela lördagen och hela söndagen! Helt underbart! :)
Igår kom det in världens snöoväder! Jag som bara vill bli av med snön! Desto bättre är det idag när solen skiner och termometern står på närmare 2 plusgrader! Hoppas nu bara att solen gör sitt med snön så blir vi nog snart av med skiten! Bara för att det är fint ute så betyder inte det att jag gillar snön för det!

Tidsfördriv en stund innan AF kallar igen. Idag ska vi prata viktiga datum för studier och en del om vad vägledningscentrum gör! DRYGT? Javisst! Bara och gå dit och se glad ut! Ska cykla in till stan idag. Kors i taket, det händer inte ofta! Men och andra sidan så har jag ingen cykel, lånar min kära grannes! Hon är bra snäll hon! ;)
Nej plikten kallar, och ikväll är det träning i arenan! :)

Take care!
PUSS & KRAM!

Det är en känsla du ger, varje gång du ler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback