30 januari

Idag är ingen vanlig dag för det är Tirres födelsedag! :) Grattiskramar till dig!

Helgen är i full gång! Lördagen har startat och helgen är på väg och gå minst lika fort som vanligt! Får väl ta vara på varje sekund som går förbi.
Börjar väl uppdateringen igår! Fredag, var till AF en timme på förmiddagen och gick igenom massa skit inför praktiken. Tror inte jag blev sådär överdrivet mycket klokare. Det blir jag iofs aldrig, och det här är inget undantag. Efter AF åkte jag till hundarna och var ute och gick i snöfallet! Vad trött jag blir när det ska hålla på och snöa hela tiden! Vill bara ha bort all jävla snö! Så dagens fråga blir "Hur mycket tösalt går det åt för att ta bort all snö från Halmstad?" Sug på den!
Fredagsmyset eller fredagkvällen, startade i arenan HBP-Trelleborg. Otroligt spännande match som vanns av HBP med 46-26, utklassning? Javisst!

Instick! Jag insåg just att jag skriver helt värdelösa blogginlägg!

Okej, kvällen fortsatte med massa sms och slutade till slut hos Sebbe. Hämtade först upp Jonas så åkte vi hem till Sebbes mamma och pappa och korkade upp. Med andra ord så ställde jag bilen där. Vinet var välbehövligt efter veckan som har vart. Har verkligen vart helt slut i kroppen och i huvudet!
Mycket trevlig kväll! Kändes som om jag behövde en sån kväll! :)

Dagen idag, göra minsta möjliga känns det som. Prio ett blir i alla fall att få hem bilen på nåt sätt. Kort och gott, jag tar dagen som den kommer. Kan dyka ypp massor eller inget alls. Den som lever får se!

Take care!
PUSS & KRAM!

Ni med spotify, vilket förmodligen är alla nu för tiden, dagens:
Stiko Per Larsson – Amsterdam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback