9 januari!

8 januari har precis gått över till 9! Idag är ingen vanlig dag för det är min älskade mammas födelsedag! Hurra, hurra, hurra!! :)

Måste erkänna att jag vart fruktansvärt dålig på att uppdatera sen jag kom tillbaka till Halmstad! Antingen är det så att jag inte orkat, eller så har det inte funnits nåt vettigt och skriva! Jag vet inte, har inte funderat tillräckligt länge på det än! Kom som sagt tillbaka till Halmstad i söndags.
Spelade handboll på kvällen mot Jonas och Sebbes 96or. Mycket givande men fan så roligt! :) Måndagen så var det träning, tisdagen spenderade jag i Arenan (Nissan cup) fråga mig inte varför, men så var fallet. Åkte sedan hem och åt chokladpudding hos Carro och spelade Buzz, hamnade sen hos Sebbe tillsammans med mycket trevligt folk! Körde dom in till stan, och åkte hem och sov. Onsdagen tillbringades med att spela bortamatch mot Lågan. Vinst med 26-25, härligt! :) Torsdagen, grymt seg slappdag i sängen och sista säsongen av tusenbröder och träning på kvällen. Närmare bestämt träning i arenan, spännande!
Dagen idag har spenderats tillsammans med världens bästa Hanna i staden! Har förlängt mitt abonemang och fått mig en ny telefon, mycket nöjd hittills! Hanna shoppade loss på rean och även hon nöjd med inköpen! Nu ikväll har vi vart i arenan och kollat handboll, HBPs herrar åkte på stryk av Hultsfred. Tragiskt men sant, dom spelade sjukt dåligt. Men som alltid när vi kollar handboll så var det ändå roligt! :)

Jag vet inte, kanske inte har uppdaterat just för att det inte finns något vettigt och säga! Det händer inte sådär jättemycket måste jag säga! Veckan har gått underbart långsamt, har till och med hunnit med och andats! Det är bra underbart och heta Malin ibland! Även när man är arbetslös och olycklig! Man inser vad bra man egentligen har det! Har trots allt världens underbaraste vänner som gör dagarna lättare och leva!

Take care!
PUSS & KRAM!

En halv månad senare! Underbart leende, underbara blickar, finaste ögonen på planeten! Du gör mig levande igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blev det för mobil dååå? ;)

Postat av: Anonym

en w595! ;)

2010-01-12 @ 02:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback