18 juli!

Känns som om det blir längre och längre mellan uppdateringarna. Ibland är det faktiskt skönt och ha nåt och göra. Så jag slipper sitta och skriva blogg fyra gånger om dagen! ;) Vet inte ens om jag har några läsare. Skriver mest för att ventilera min hjärna lite!

Söndag och solen skiner! Har vart ute på en runda inlines på tre timmar. Svängde ner till grötvik och hade lite terapi och avreagerade mig lite! Skönt ibland! Mår jag dåligt, så åker jag till grötviks hamn! Avkopplande på nåt sätt!
Helgen har i alla fall vart bra.
Fredagen tillbringades på östra hemma hos Johanna. Drog in en sväng till stan, kom inte in nånstans! Inte för att jag var för full och inte för att jag var för ung! JAG HADE FEL SKOR! Slå den ni! Åkte sedan hem, låg och smsade halva natten.
Lördagen, eller gårdagen kan man också säga. Kvällen var planerad att följa med Carola på fest hos en jobbarkompis. Blev en grymt kul kväll! Som alla andra gånger när man umgås med Carola! Man får både magmuskler och några års längre livstid med henne!
Drog in till stan sen och gled runt på alla ställen som var öppna. Hade inte Carola frågat om åldersgräns på bond hade vi kommit in där också! ;) En riktigt kul kväll i alla fall! Ska kolla om jag fick några bra bilder, i så fall kommer dom upp på facebook!

Det återstår endast 9 dagar till min födelsedag! Känns som om det kommer bli en skum födelsedag! Kommer väl sitta här alldeles ensam på mina 18 kvm och äta tårta! Nej nu tar jag en dag i taget, kommer bli jättebra det här.
På torsdag, förhoppningsvis tidigare, kommer min säng också! Raggar släpkärra och bärhjälp

Take care!



Ögonblick som känns som en evighet, där man alltid vill vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback