5 juli!

Jahaja, då går vi in i juli månad! Det är fortfarande ett fruktansvärt bra år 2010! Sommaren ska jag göra till den allra bästa! Den har börjat grymt och kommer fortsätta grymt!
Bilder ligger uppe på facebook! Gjorde ju en bra investering förra året i en kamera. Så kommer bli riktigt mycket bilder!

Helgen som gick tillbringade jag uppe i Vänern hos mina kära päron som hade landat på Spiken med båten. En mycket trevlig helg med massor av skratt! Som sagt, bilder ligger ute på facebook. En bild säger mer än tusen ord! Så därför orkar jag inte skriva om allt! ;) Take a look på bilderna.

Skolan går också bra, just därför jag inte hinner skriva sådär jättemycket. Fick reda på idag att jag klarat första av tre delprov på C-behörigheten. Känns bra att det går framåt i alla fall! :) Då kan jag inte vara helt ute och cykla! (nej för jag kör lastbil!) hahaha!

Solen är helt underbar och sommaren har kommit på riktigt. Det återstår 22 dagar kvar till min födelsedag och livet är allmänt underbart! På söndag planerar jag en roadtrip till Falkenberg för att kolla på Winnerbäck, får se om det blir alone eller med nån snäll filur som vill med!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback