8 juli!

Det har gått 6 veckor på utbildningen, vilket det verkligen inte känns som! Har avklarat ett prov och ett delprov i körningen. Nästa fredag ska jag förhoppningsvis klara av prov nummer två. Känns ganska hopplöst måste jag säga. Det här med matte och räkna är inte min starka sida. Och provet handlar om Laststorlek och Viktfördelning! Räkna ut hur mycket last man får ha på vissa vägar och var på lastbilen N-värdet finns, dvs vart man ska placera lasten för att inte få överlast!
Erkänn det låter intressant! Jag förstår fortfarande inte vad jag gör! ;)
Grupp A går på truckutbildning nästa vecka och vi går på den om två veckor! Kan bli ganska spännande och bryta av lastbilskörningen med lite annat.
Måste bara glänsa lite med och säga att idag har vart en bra dag! Lyckades tillslut hyffsat bra med att backa rakt med släp! Jag vet precis hur jag ska göra, men har haft svårt och lyckas. Men idag då jävlar var jag grym! Hoppas bara det håller i sig! :)

Det är också 19 dagar kvar tills jag fyller 22 år! Det inträffar mitt i första praktikveckan! Får väl se till och ha världens party både helgen före och helgen efter! Är ju både Helsingborgsfestivalen och marinfestivalen just den helgen! Sur att det inträffar samma helg!! Blir nog en dag här i Halmstad och en dag i Helsingborg!
Tillägger också att jag njuter av livet! Mår förbannat bra i kropp och själ! I alla fall inbillar jag mig själv det! Och det verkar lyckas tror jag!

Sommaren och år 2010 har vart förbannat bra! Med undantag för vissa motgångar! Tack vare vissa utvalda har jag lyckats ta mig upp från det mörka och blivit glad igen! :)

Slutligen, Winnerbäck i Falkenberg på söndag är bokat och klart! Blir jag och Carola som åker upp! Ska bli feeeeeett nice! Det är vi som rockar på falkenbergs ip! :)

Take care!

Speciell, som bara jag förstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback