13 juni!

Insåg just att det var ett tag sen jag bloggade. Får väl se till och lägga in ett inlägg nu då. Vet inte allt som har hänt sen sist. Tar i alla fall helgen. Åkte till Helsingborg i torsdags för att fira Kims student på fredagen! Ett mycket trevlig dag måste jag säga! Bilder ligger ute på facebook för dom som vill se. Orkade inte lägga in alla, men en del ligger där. Kommer även upp bilder där ifrån kommande sommar!

Som sagt en mycket trevlig student, och en riktigt kul dagen efter. Körde Jecka till tåget halv åtta och stannade hos Kim till eftermiddagen. Jag, Kim, Robin och Hampus satt och spelade Xbox halva dagen. Mycket skratt och tårar till det! Men fan så kul vi hade!
Körde sedan hem, via en sväng på Ikea där jag åt lite och köpte filtar! Jag skulle nästan kunna säga att jag är filt-freak! Älskar verkligen fleece-plädar! :)

Dagen idag har tillbringats i soffan och kollat på några avsnitt av Tre kronor. Åkte sedan och hämtade upp Fredrik för att åka till alehallen och spela lite handboll mot 96orna. Eller ja, vi oldisar var så många och killarna få så gjorde en insats och förstärkte dom! Sprang fan ihjäl mig tror jag. Sista 20 min mixade vi lagen och helt plötsligt var det fler än jag som sprang på kontringar! Men alltid kul och spela handboll speciellt en dryg dag som söndag!

Nu väntar en veckas skola och tre träningar så har vi helg igen! Fint väder hade inte heller vart några fel!

Take care!

Dagar som denna, vill jag bara minnas allt bra som var då!
Man kan inte rymma från verkligheten, för eller senare måste du se mig i ögonen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback