23 juni!

Alldeles för mycket händer och alldeles för lite skrivs! Skäms på mig! Eller rättare sagt, ska jag vara riktigt ärlig så finns inte riktigt tiden! Gör alldeles för mycket och sitter knappt vid datorn.
Skolan går grymt bra. Underbara kompisar och riktigt härlig stämning! Självförtroendet bara ökar! Inte nog med att jag för 4 veckor sen aldrig ens hade suttit i en lastbil. Nu har jag skrivit prov på tunga fordon, och fått VG! Det ni mina damer och herrar! Och det slutar inte där. Igår körde jag och backade med släp på fältet. Och idag körde jag på väg för första gången! Som sagt det händer massor! Och mitt självförtroende är just nu på topp!
Fick också höra en hel del positiva ord på träningen idag! Känns skönt nu när sommaruppehållet startar!

Just nu finns väldigt lite och klaga på! Solen skiner även över Halmstad och man skulle kunna tro att det är sommar! Vilket det också är! Två dagar innan midsommar och högsommarvärmen har förhoppningsvis kommit för att stanna!
Igår kom mina söta vänner Jecka och Kim upp från Helsingborg och hälsade på! Mycket trevlig kväll med grillning och några öl! Åhh vad underbara dom människorna är! :)

Ganska chill dag idag. Började med möte, sen lite plugg, köra på väg, åka hem för att få lunchen serverad av världens bästa Jecka och Kim, tillbaka till skolan för att plugga lite körkortsteori och nu ikväll har jag tränat! Snart bär det av mot Östra stranden och träffa Johanna och hjälpa henne plugga lite inför provet på tunga fordon. Blir nog en liten promenad på stranden i solen!

Som sagt, livet är faktiskt riktigt underbart!

Take care!

Ingenting är detsamma utan dig vid min sida! Saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback