28 juni!

Finns anledningar till att jag inte skriver lika ofta längre! Har alldeles för mycket och pyssla med på dagarna nu! Och på kvällarna är jag helt slut så jag inte orkar skriva.

En midsommar som ligger grymt högt har passerat. Kan nog räkna sömntimmarna på mina båda händer! Men fy sjutton vad kul jag har haft!
Gick upp halv 8 på midsommaraftonsmorgon och började tvätta! Kan ju inte påstå att jag sov sådär jättemånga timmar på natten. Men vad ju välbehövligt och tvätta, så why not! In med första maskinen tvätt, äta lite frukost och så iväg och köpa ståltråd, sen iväg till skogen för att binda en midsommarkrans! Blev faktiskt bra, lite stor dock. Så hem och göra mig i ordning och köpa med kött att grilla. Sen fick jag sms av Amanda att vi skulle köra. Blev midsommarafton ute i Kvibille hos Rebecca. Riktigt trevligt måste jag säga.

Midsommardagen var också gryym! Av nån anledning så har min kropp fått för sig att vakna klockan 7, vare sig jag vart uppe länge eller inte. Trevligt och få in rutinerna. Man får ju ut mer av dagarna! ;)
Jecka och Kim kom upp från Helsingborg, mycket trevligt! Så blev även Kvibille på lördagen. Alla bilder ligger uppe på facebook. Eller ja, dom flesta! Grillade och spelade kubb i solskenet!
Så underbart att sommarn verkligen har kommit på riktigt!

Söndagen tillbringades några timmar i solen, på löparbanan på sannarp för coopers och ännu några timmar i solen och sen vid vattnet för att kolla solnedgången! Jag skulle verkligen kunna sitta flera timmar vid vattnet och bara titta! Jag skiter fullständigt i om jag är där själv eller om nån är med! Det är avkopplande och sitta och rensa hjärnan lite!

Nästa helg är redan planerad. Blir en liten roadtrip till Spiken (Kållandsö, Lidköping) för dom som inte vet. ;) Hälsa på min kära mamma och pappa som förhoppningsvis befinner sig där då. Ut och äta, ut och åka jolle och bada i underbara Vänern! Det är lovat sjukt fint väder hela veckan inkl helgen! Så håller alla mina tummar på att det blir så också! Finns ju all möjlighet att jobba lite på brännan också! Och träffa mina kära päron som jag inte sett på lite drygt 6 veckor! På tiden nu tycker jag!

Nu blev det här väldigt långt, men så blir det nog om man inte skrivit på ett tag!

Take care!



Alla stunder med dig är som en evighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback