5 juni!

4 juni har precis gått över till 5 juni, det är tjugo minuter över midnatt! Vilken vecka det har vart! I måndags började jag utbildning. 30 veckor med spännande lastbilsutbildning. Det trodde jag inte för nåt år sedan! Det är ett himla bra gäng jag har hamnat med! Alla är jättelätta och ha och göra med!
I tisdags premiärsatt jag i en lastbil, i onsdags körde jag för första gången och i torsdags backade jag runt hörn och var grym! Nu är det endast 29 veckor kvar, första veckan är gjord och jag känner verkligen att det här är helt rätt! :)

Idag, eller som man säger efter midnatt, igår hade vi självstudier hemma. Har legat i solen halva dagen, från halv 11 till halv två! Riktigt skönt måste jag säga! Man behöver dessa soltimmar för att må bra! Speciellt när vi går 8-16 varje dag! Varje ledig stund är guld värd!
Imorn blir det nog lite grillning och mys!

Jag lever ett ganska bra liv trots allt! Jag har mina upp och nergångar, men det har väl alla! Även fast jag har haft två jobbiga månader nu så är jag rätt nöjd med livet ändå! Vissa saker saknar man, vissa personer saknar man extremt! Och vissa stunder vill man bara tillbaka till!

Nästa vecka tar Kim studenten och jag åker ner till Hbg redan torsdagkväll för att hjälpa Jecka med allt som ska fixas! Ska bli riktigt kul och träffa dom igen! :)

Take care!

Världens bästa är svårt att ändra på. Det klarar inte ens jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback