14 mars!

Det är söndagkväll och min fråga ikväll lyder. Hur många vuxenpoäng är det och kolla på LANDET RUNT? Känner verkligen hur dom gråa håren växer så det knakar!
Den här helgen går i graven! Den har gått extremt fort och jag har inte gjort ett skit. Glidit runt med mjukisar och legat och kollat på tv. Det komemr sånna helger ibland, och det här är garanterat en sån helg!
A-laget var i Eslöv och spelade en viktig match idag. Var inte med själv, men om resultatet som jag hittat stämmer så blev det förlust och vår chans att gå upp i 2an gick nog där! Då vi har en match kvar och fyra poäng upp till strecket! Men vi får väl se vad som händer.

Blev just väldigt deprimerad när jag insåg att Marcus Birro ska till Peace and love i sommar! Något som gör att jag ännu mer vill åka dit i sommar! Vi får se när det närmar sig. Men just nu lockar det extremt mycket! Kanske ett 1-dagars pass! :)

Annars i helgen då, fredagen var jag och hälsade på hos Carola i nya lägenheten! Riktigt trevligt och en jättemysig lägenhet måste jag säga! :) Sen åkte jag hem för att laga mat och kolla på den otroligt spännande finalen i på spåret! Segern som efter fyra utslagsfrågor gick till Marcus Birro och Johanna Koljonen! Stort grattis!
Skickade även en del sms och pratade med min kära syster under kvällen!
Lördagen, åkte och jobbade nån timme för att sedan åka till Alehallen och kolla lite handboll. Tragiskt när man åker och kollar på A-pojkarna. Jag måste ha alldeles för mycket fritid! Efter detta äventyr åkte jag och Hanna hem, hjälpte Hanna och göra tårta. Något som jag typ är världsmästare på! Får se om jag lägger ut bilder på mästerverket! Färgglatt i alla fall! :) Körde ut Hanna till Frösakull och sen hem igen för att kolla den otroligt spännande Melodifestivalfinalen! Började även och kolla på Bruce den allsmäktige, men somnade i soffan! Blev väckt av Hanna vid halv tre och körde in till stan för att hämta henne!

Vilken jävla helg! Jag börjar seriöst bli gråhårig! Kom också fram till att det endast är 135 dagar kvar tills jag fyller 22 år! Krisen startar redan nu!

Take care!
Puss o kram mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback