16 mars

Att se livet susa förbi när man själv står vid sidan och ser allt försvinna bort! Medan alla andra lever sitt liv står jag vid sidan. Livet är bra märkligt. Vissa stunder ska man vara en person, samtidigt som man vid ett annat tillfälle ska vara nån helt annan. Man står i fönstret och tittar ut mot en dimmig stad, solen har inte gått upp än och enstaka människor syns gående. Ljudet från de få bilarna hörs genom fönstret och fåglarnas svaga kvitter ljuder. Livet är bra märkligt ibland.

Enormt mycket texter som skrivs, men inte hälften av dom publiseras! Jag vill skriva tills inga känslor finns kvar, när inga ord tränger bort verkligheten. Inom en 5 års period finns min bok på tryckeriet! Alla vill köpa den, alla längtar efter att få se den. Men jag håller fortfarande på och hitta ord för att få tillbaka verkligheten!

Imorn börjar allvaret, 6.45 ska jag befinna mig på jobbet. För att jobba gratis! Fan vad jag hatar praktik! Jag vill ha pengar! Mina planer om att starta eget blir bara starkare och starkare! Jag ska hitta en bra affärsidé och sedan genomföra det! Jag vill kunna genomföra mina tankar och drömmar! Att starta ett eget företag! Kom gärna med realistiska förslag! Jag är öppen för det mesta!

Vi får se hur veckan slutar, blir nog en hel del jobb. Alldeles för mycket tankar, en sväng till gymmet för att avreagera mig, fundering på vart en boxboll hade passat bäst och sen till helgen blir det sista matchen för säsongen, Arenan 15.15 mot Malmö! Kom dit och stötta oss! Vi behöver publiksupport! ;)

Take care!

Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

Hejhej! :)

Hur hamnade du i halmstad? Jobbar du eller pluggar där? Hoppas allt är bra med dig!

// Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback