17 mars

Helvetes smärta som sträcker sig från ländrygg till fotknöl! Ett tryck på ischiasnerven och mitt liv är ett helvete! Helt plötsligt kändes det som om jag var pensionär! Det smäller och knäpper i varenda led och ryggen krampar! Värktabletter, javisst! Till slut kommer man till ett läge där man varken vet om man ska sitta, ligga eller stå! Smärtan tar liksom över förståndet och värktabletterna lindrar bara smärtan!
När man bor på tredje våning utan hiss så får man veta att man lever! Jag har i alla fall läst mig till att man ska röra sig trots smärtan, så ingen rast och ingen vila. Bara på det igen, tills det blir en alldeles för hård pina! Det får jag ta den dagen då det kommer! Har varken ork eller lust och ha ont just nu! Räcker det inte med kronisk smärta i knät!?

Nej slut på klaget, behöver inte avreagera mig varje dag! Det är väl inte synd om mig heller antar jag! Får väl skylla mig själv att jag pressar mig mer än jag klarar av! ;)
Har jobbat lite idag, försökt få cirkulation i ryggen, lagat riktigt god köttfärssås, ätit glass på max med Hanna och Linn och sen blev det arenan för att kolla Drott-Guif. Är verkligen heeeelt slut nu, det ska ju inte dröja förens kudden och jag ska dejta!
Imorn blir det hundpromenader och jobb på kvällen, alltså ingen träning. Väldigt deprimerande måste jag säga! För jag vill verkligen träna! Och andra sidan kanske det bara är bra och vila ryggen lite, så jag är fit for fight på lördag!

Jag har verkligen världens underbaraste vänner som finns och stöttar när man inte alls är på topp! Ni är dom bästa i mitt liv! Ni ger mig styrka och hjälper mig lindra smärtan! Ni är helt enkelt bäst! Kärlek till er!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback