23 mars!

Det som händer på två veckor kan gå över på en dag! Mår så förbannat dåligt pyskiskt så jag vill kräkas över det! Imorn blir det möte med AF, eller min jobbcoach på arbetsmarknadsenheten. Dom närmast berörda vet vad det handlar om. Just nu mår jag sjukt dåligt över det så känner inte att det är värt och skriva det i bloggen! Men som sagt möte imorn och så får vi se vad som händer.

Har helt seriöst gjort ett välbehövligt ryck idag! Diskat, plockat ihop kläderna som legat överallt och dragit ett varv med snabeldraken som just nu ligger helt utmattad på golvet! Får se om det blir ett varv imorn igen!
Var även nere på 96ornas träning för att komma hemifrån! Just för att komma på andra tankar! Som jag och Hanna har kommit på, det är avkopplande med handboll! Och visst fan är det! Går hellre på handboll än att sitta hemma och tänka på massa annat!

Planer på Göteborg och Winnerbäck i sommar 16 eller 17 juli! Någon som är på? Säg GÄRNA till! :)
Är jävligt sugen på en dag på Peace and love också, just för att Marcus Birro ska dit. Vi får se hur det blir. Sen ska även lag till Åhus anmälas också! Kan nog bli en fruktansvärt bra sommar trots allt! 2010 har börjat bra, kan inte säga att det är mitt år än. Men är på god väg! Trots vissa motgångar och vissa medgångar så lever jag ett ganska bra misslyckat liv!

Take care!

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback