25 mars!

Löning för många, pest för Malin! Dagersättning in på kontot och 2700 kr rikare, känner verkligen hur ekonomin bara växer! Förra månaden fick jag 3100 och nu 400 kr mindre! Jublar av lycka! Dom är typ skadade på Försäkringskassan. Jag fattar inte hur dom tänker! Okej, jag får pengar det är inte dåligt det! Klarar hyran och telefonräkningen!
Fan vad jag hatar pengar!

Imorn är det fredag! Jag gillar det starkt! Ska hem till Carola och dricka alkohol! Ska bli mycket trevligt och en hel del skratt kan utlovas! Ser fram emot en riktigt bra fredag!
Hoppas på minst lika bra väder imorn och hela helgen som det vart i två dagar nu! Mår verkligen sjukt bra av solen och värmen! Blir promenad med hundarna imorn också, skönt och komma ut när det är fint och underbart väder!
Får göra ett instick med att jag tvättade bilen igår också! Han blev jättefin utan all skit, dessvärre kom alla repor och rost fram mycket tydligare. Och han gillade inte riktigt det, för det tändes en mystisk lampa! Får kolla på det när jag kommer till Kristinehamn nästa vecka!

Som sagt, nästa vecka bär det av hemåt en sväng igen. Byta lite däck och fira påsk med familjen! Blir självklart staden på långfredagen för att se motorcykelkortegen (eller hur det nu stavas). Hoppas bara att det är minst lika bra väder hemma som det är här! Dock vet jag att det är enormt mycket snö kvar hemma! Usch och fy tycker jag om det! Jag suger i mig alla soltimmar som finns! I like it!

Avslutningsvis kommer här en länk av min kära granne som jag lovade och lägga ut! GÅ IN OCH RÖSTA! ;)

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=kEzfwidSCSwsbhCXGazDoiOS#bikiniGallery

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback