29 mars!

Då var vi inne i påskveckan då! Måndagmorgon efter en helt galet grym helg! Kan väl börja med och säga, som man alltid gör efter en helg med mycket alkohol, JAG SKA BLI NYKTERIST!
Fy fan så mycket alkohol man kan dricka! Jag brukar aldrig ha minnesluckor! Men i fredags är det svart alltså! Jag har minne från hela kvällen, tills vi går från Carola sen är allt svart tills jag kommer hem kvart över 3! Jag vet att vi var nånstans i stan och att jag blev lämnad av Carola och Hanna på stora torg! Kan ju säga att det aldrig vart så förbannat långt hem nångång! Efter många telefonsamtal senare avslutades natten grymt den också! :)

Lördagen var jag inte speciellt stor kan jag säga! En riktig jävla bakfylla kan man säga! Gick inte upp ur sängen förens vid halv sju på kvällen och insåg att jag kanske skulle ta en dusch för att bli som en människa igen! Då var jag ändå hyffsat pigg igen!
Blev bakfyllemat i form av kebab och inte många meter till den kvällen! Typ dator, tv och soffan!

Söndagen, dvs igår, tillbringades stora delar i arenan! Först spelade 96orna och sen var det två a-pojksmatcher! Kan väl säga att handboll är avkopplande och jag behövde komma utanför dörren! Dessutom spelades alla matcher på helplan, ganska nice! :)
Igårkväll åkte jag även ner till Helsingborg till Jecka, där jag nu ska befinna mig tills på onsdagmorgon! Skönt och komma hemifrån några dagar. Sen blir det upp igen för att på torsdagen åka mot Kristinehamn över påsk! Händer en hel del nu kan man ju tycka!

Jag mår i alla fall sjukt bra igen! Och det kan jag tacka vissa utvalda för! Mitt liv är bra underbart ibland! Och den här helgen ligger helt klart på första plats över bra helger!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Becca

hihihi.. var det inte rätt längesen du skulle bli nykterist? :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback