3 mars!

Åter i Kristinehamn igen! Kan säga att allt är sig likt här! Stan står kvar, okej undantag för Maxi. ;) Men allt ser precis likadant ut som när jag lämnade det för två månader sen!
En sak är konstig, jag funderar ganska mycket på vad jag gör här. Det är tragiskt men sant, men jag har fan inga kompisar kvar här! Marie är i Filipstad och mamma och pappa är på Ålandskryssning. Så då är det bara jag och katten som är kvar. Jag hatar att vara ensam i det här huset, får sånna dåliga vibbar eller vad man säger. Skönt i alla fall att Ronja gör mig sällskap. Hon ligger på sin filt och purrar och jag sitter och kollar på film! Finns inte mycket annat och lägga tiden på just nu.
Var ute och sopade av 850n förut och kände om jag fick lite feeling, och det ska nog gå och ordna. Kommer nog trivas även med den bilen! :)

Ville bara uppdatera lite om vad som händer i storstan. ;) Med andra ord, inte ett skit! Ska ta en promenad imorn om solen skiner och ta lite solbilder! Hoppas bara att solen skiner imorn också!
På fredag ska jag till Pernilla och klippa av en decimeter på håret och lägga nya slingor, vi ska även byta olja i 850n och flytta över ljudet från Colten! Har lite och pyssla med. Om jag får som jag vill så blir det nog en sväng till Grums också. Så vi får se vad som händer i veckan. Är bara onsdag idag!

Take care!
Puss & kram!

"När den rätta dyker upp säger hjärtat till, då får huvudet säga vad det vill!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback