Kärlek går inte att köpa för pengar...

Jag satt just och läste en bok med citat om kärlek. Jag fastnade jättemycket för ett speciellt. Dock kommer jag inte ihåg vem som sagt det, men i alla fall. "Kärlek går inte att köpa för pengar, men man kan få betala dyrt för den!"
Och visst fan stämmer det. Det är nästan hemskt att det ska vara så. Jag kan nog inte säga att det hade vart bättre om det vart tvärt om. Men det gör så förbannat ont av kärleken, samtidigt som vi är så fruktansvärt beroende av den!
Alla kan klara sig utan pengar, så länge man kan och har möjlighet att leva på kärleken!

Vissa dagar tänker jag bara helt enkelt mer än andra. Och nu fick jag en kick! Det värsta är att jag skulle vilja dela med mig av alla mina känslor! Något som verkligen inte går! Jag hade fått lämna den här planeten efter det! Något som jag i och för sig skulle vilja göra ibland! När man gör något som man ångrar extremt mycket! Vilket jag kan lova, händer ofta!

Okej, det blev ett instick i bloggen!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback