24 maj!

Sitter på bussen på väg tillbaka till Halmstad. Helgen hemma har vart helt underbar på alla sätt och vis! Bilder ligger ute på facebook.
Var i alla fall ute på sjön, åkte till Långön trots att fredagsvädret var ostadigt. Har i alla fall vart med om alla typer av väder! I fredags regnade det och lite åska. Lördagen var helt underbar, strålande solsken och lite åska runt omkring. Och på söndagen så var det mulet och blåste kuling! Var just därför sjöräddningen fick göra en insats! Vilken upplevelse!  Eller rättare sagt, vilken jäkla helg det har vart!
På lördagen blev det myspys med grillning och gitarr vid brasan! Agerade arbetsledare när partytältet skulle upp också! Det är självklart att det ska vara en tjej som håller i sånt! Kanske är nåt jag ska satsa på! ;)

Nästa gång det bär hemåt blir nångång efter midsommar. Skulle tippa på att jag åker helgen efter midsommar, beroende på vart mamma och pappa ligger med båten. För blir en trip till dom nånstans i vänern! I LIKE! :)
Måste snart börja planera midsommar också! Fan vad tiden går fort! Men jag tycker fortfarande att 2010 är helt klart ett bra år. Och det är mycket kvar på det!

Buss är ett ganska drygt sätt och ta sig fram på också! Fast just nu det mest säkra i alla fall! Åkte tåg hem i torsdags, vilket slutade med ersättningsbussar FRÅN GRUMS! 15 minuter ifrån Karlstad där mamma och pappa satt och väntade på mig. Satt fast där lite drygt en timme för att åskan hade slagit ner mellan Kil och Karlstad! Det ska fan alltid krångla med SJ! Tacka vet jag Swebus, där har man i alla fall internet och tillgå också!

Nu rullar vi in i Mellerud, och har fortfarande långt kvar, bussen är i Göteborg vid 16 och sen går bussen mot Halmstad vid 17 och är framme vid 18.50 om jag inte minns fel.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback