30 maj!

Var ute till Tylösand och kollade balen idag! Sture och friskolorna gick idag. Såg ut och bli bra väder med uppehåll fram till halv fyra ungefär. Då kom regnet! Usch vad synd jag tyckte om alla fina människor som gick där i sina fina klänningar! Stod där 3 timmar i regnet, till vilken nytta kan man tro då. För mycket fritid skulle jag tro. Eller också så ville jag helt enkelt se dom jag känner!
Lägger ut två bilder, en på Taibi och en på Charlie.



Kvallitén är inte den bästa! Men som sagt, DET REGNADE!

Sista kvällen innan allvaret börjar igen! Imorn 9.00 börjar skolan och allvaret igen! Ska faktiskt bli kul! Jag hoppas också att det kommer bli bra! :)
Därför blir det mys med täcke i soffan och nån film! Kommer somna gott sen tror jag! '

Får inte heller glömma att det är morsdag idag! Skickar därför pussar och kramar till min älskade mamma! <3

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback