4 maj!

Jag skriver det ofta och skulle kunna skriva det hur många gånger som helst. Men fan vad tiden går fort ändå! Vi är redan inne i maj! Kändes som om det var igår som jag satt och uppdaterade 2009 i bilder. Som om det var jul och snö! Nu är det vår och maj! Varför hinner jag inte med?

Valborg blev en himla bra kväll tillslut ändå. Den slår dock inte förra årets! Men en mycket trevlig kväll här hemma. Singstar med Hanna, Carola och Anna. Kvällen slutade inne i stan, som jag inte alls planerade. Och var hemma igen runt tre-tiden. Finns inte så mycket mer och säga än att det var ganska mycket skratt! :)

I övrigt så var helgen ganska lugn. Söndagen tillbringades hos dom bästa i Helsingborg. Tog mig en liten roadtrip till Jecka och Kim och hälsade på. Kollade lite på handbollen och åkte runt och tittade på hus! Hade en riktigt bra söndag måste jag säga!

Nu är det ny vecka och nya utmaningar! För första gången idag så har jag vart på arbetsförmedligen och skrattat. Cornelia gör ett himla bra jobb som arbetsförmedlare. :) Man kan till och med gå därifrån med ett leende. Det är första gången i världshistorian som jag upplevt detta! Bra gjort! Annars har det vart en bra dag, ser inte så mycket negativt med nåt längre. Ingenting kan bli värre än vad det har vart.
Kvällen har jag tillbringat i soffan med gröna grodor och romantiska filmer! Tycker nog lite synd om mig själv också. Det är fan tragiskt! Just nu är jag nog ganska tragisk ändå!

Take care!

Helt oberörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback